Licence řešení TaskManager
1. Licence – pronájem aplikace
Řešení TaskManager je nainstalováno na Vašich serverech. Platíte tedy pouze licenční poplatek za používání software. Licence není omezena počtem uživatelů.
V rámci ceny licence máte
- Instalaci Zdarma
- Konfiguraci zdarma (včetně nastavení SMTP serveru a LDAP/AD v TaskManageru)
- E-mail podporu (odpovědi do 48h) zdarma
Prioritní HelpDesk (za příplatek)
- Online prioritní podpora (odpověď do 8h)
- Telefonická podpora (odpověď ihned)
Další služby (účtované samostatně)
- Licenční servis - pokaždé, když vydáme novou verzi aplikace (několikrát do roka), dostanete od nás informaci o nových vlastnostech a funkcích a v případě zájmu vám provedeme bezplatný upgrade na tuto novou verzi
- Branding (přizpůsobení prostředí aplikace TaskManager firemnímu vizuálnímu stylu), cena dle rozsahu
- Školení uživatelů (představení produktu, uživatelské rozhraní, praktické vyzkoušení na testovací instalaci)
- Školení manažerů (představení produktu z pohledu řídících pracovníků, uživatelské rozhraní včetně manažerského rozhraní a reportingu, v případě zájmu i praktické vyzkoušení na testovací instalaci)
2. Software as a Service (SaaS – Software poskytnutý formou služby)
Řešení TaskManager není nainstalováno na Vašich serverech, ale využíváte jej na naší infrastruktuře. Nemusíte se tím pádem starat o žádné technické záležitosti a máte zajištěnu vysokou dostupnost. Pro přístup k aplikaci TaskManager využíváte internetovou adresu www.taskmanager.cz/vase-firma/. Nemusíte tak pořizovat nákladný hardware a zajišťovat vlastními silami aktualizaci řešení Task Manager. Automatické zálohy jsou samozřejmostí a technická podpora je také rychlejší. Vše je již v ceně.
V rámci ceny licence máte
- Instalaci Zdarma (zřízení subdomény www.taskmanager.cz/vase_firma/)
- Konfiguraci zdarma (včetně nastavení SMTP serveru)
- Licenční servis zdarma (vždy nejnovější verze TaskManageru)
- Garanci dostupnosti (99,7% )
- Automatické zálohování (1xdenně. Zálohy jsou uchovávány 14 dní)
- E-mail podporu (odpovědi do 48h) zdarma
Prioritní HelpDesk (za příplatek)
- Online prioritní podpora (odpověď do 8h)
- Telefonická podpora (odpověď ihned)
Další služby (účtované samostatně)
- Branding (přizpůsobení prostředí aplikace TaskManager firemnímu vizuálnímu stylu), cena dle rozsahu
- Školení uživatelů (představení produktu, uživatelské rozhraní, praktické vyzkoušení na testovací instalaci)
- Školení manažerů (představení produktu, uživatelské rozhraní, manažerské rozhraní, praktické vyzkoušení na testovací instalaci)
V případě zájmu o bližší informace a cenové podmínky nás neváhejte kontaktovat nebo si stáhněte náš ceník.