Helpdesk mód řešení TaskManager
Díky specifickým vlastnostem řešení TaskManager jej lze úspěšně používat i jako helpdesk systém pro Vaše zákazníky. Chcete-li s Vašimi klienty komunikovat efektivněji, než to kdy bylo možné, zapomeňte na telefony a e-maily. Řešení TaskManager v módu helpdesk Vám poskytne vše, co pro pokročilou komunikaci a správu zákaznických požadavků potřebujete.
Co TaskManager nabízí v módu helpdesk
- Lze zajistit až neomezený počet účtů a přístupů pro Vaše klienty, které si navíc budete plně řídit sami (počet účtů závisí na variantě řešení TaskManager, kterou máte objednanou).
- Vaši klienti jednoduše zadávají své požadavky a v případě potřeby mohou přiřadit konkrétního pracovníka, kterého pro realizaci požadují. Nebo tuto možnost mohou přenechat příslušnému project či account manažerovi, který má u Vás daného klienta na starosti. Variabilita práce s helpdesk módem řešení TaskManager je skutečně velká.
- Klienti mohou sledovat průběh plnění konkrétního požadavku a jsou upozorněni, pokud jej řádně dokončíte. Nemusíte tak ztrácet drahocenný čas vypisováním e-mailů o stavu zakázky. Vše je přehledně vidět v uživatelsky přívětivém prostředí aplikace TaskManager.
- Klienti mohou díky logům práce sledovat, jaké kroky Vaši pracovníci v rámci realizace jejich požadavků učinili. Mají tak maximální přehled o tom, co se s jejich požadavky děje.
- Vaši klienti či případně manažer zakázky mohou spravovat termíny daného úkolu, prostřednictvím komentářů ovlivňovat jeho realizaci, přidávat či naopak stahovat soubory, které s daným úkolem souvisí a mnoho dalšího.
Další výhody
- Helpdesk mód není oddělenou aplikací od řešení TaskManager. Všechny funkce jsou standardními funkcemi TaskManagera. Nemusíte tak platit dvě aplikace.
- Výhody helpdesk módu jsou využitelné i při běžném používání řešení TaskManager jako aplikace pro správu úkolů (požadavků) v rámci Vašich interních potřeb. Chcete-li se o možnostech řešení TaskManager jako helpdesk systému dozvědět více, neváhejte se na nás obrátit na příslušných kontaktech.