Licence řešení TaskManager

1. Licence – pronájem aplikace

Řešení TaskManager je nainstalováno na Vašich serverech. Platíte tedy pouze licenční poplatek za používání software. Licence není omezena počtem uživatelů.

V rámci ceny licence máte

  • Instalaci Zdarma
  • Konfiguraci zdarma (včetně nastavení SMTP serveru a LDAP/AD v TaskManageru)
  • E-mail podporu (odpovědi do 48h) zdarma

Prioritní HelpDesk (za příplatek)

  • Online prioritní podpora (odpověď do 8h)
  • Telefonická podpora (odpověď ihned)

Další služby (účtované samostatně)

  • Licenční servis - pokaždé, když vydáme novou verzi aplikace (několikrát do roka), dostanete od nás informaci o nových vlastnostech a funkcích a v případě zájmu vám provedeme bezplatný upgrade na tuto novou verzi
  • Branding (přizpůsobení prostředí aplikace TaskManager firemnímu vizuálnímu stylu), cena dle rozsahu
  • Školení uživatelů (představení produktu, uživatelské rozhraní, praktické vyzkoušení na testovací instalaci)
  • Školení manažerů (představení produktu z pohledu řídících pracovníků, uživatelské rozhraní včetně manažerského rozhraní a reportingu, v případě zájmu i praktické vyzkoušení na testovací instalaci)

2. Software as a Service (SaaS – Software poskytnutý formou služby)

Řešení TaskManager není nainstalováno na Vašich serverech, ale využíváte jej na naší infrastruktuře. Nemusíte se tím pádem starat o žádné technické záležitosti a máte zajištěnu vysokou dostupnost. Pro přístup k aplikaci TaskManager využíváte internetovou adresu www.taskmanager.cz/vase-firma/. Nemusíte tak pořizovat nákladný hardware a zajišťovat vlastními silami aktualizaci řešení Task Manager. Automatické zálohy jsou samozřejmostí a technická podpora je také rychlejší. Vše je již v ceně.

V rámci ceny licence máte

  • Instalaci Zdarma (zřízení subdomény www.taskmanager.cz/vase_firma/)
  • Konfiguraci zdarma (včetně nastavení SMTP serveru)
  • Licenční servis zdarma (vždy nejnovější verze TaskManageru)
  • Garanci dostupnosti (99,7% )
  • Automatické zálohování (1xdenně. Zálohy jsou uchovávány 14 dní)
  • E-mail podporu (odpovědi do 48h) zdarma

Prioritní HelpDesk (za příplatek)

  • Online prioritní podpora (odpověď do 8h)
  • Telefonická podpora (odpověď ihned)

Další služby (účtované samostatně)

  • Branding (přizpůsobení prostředí aplikace TaskManager firemnímu vizuálnímu stylu), cena dle rozsahu
  • Školení uživatelů (představení produktu, uživatelské rozhraní, praktické vyzkoušení na testovací instalaci)
  • Školení manažerů (představení produktu, uživatelské rozhraní, manažerské rozhraní, praktické vyzkoušení na testovací instalaci)

V případě zájmu o bližší informace a cenové podmínky nás neváhejte kontaktovat nebo si stáhněte náš ceník.