Prioritní helpdesk podpora

I když se snažíme všechny požadavky našich zákazníků řešit v co nejkratší době, jsme stále limitováni množstvím faktorů, které nám neumožňují reagovat na všechny požadavky v rámci jednoho pracovního dne. Chcete-li mít jistotu, že se na Vaše požadavky skutečně dostane v maximálně krátké době, můžete využít naši prioritní helpdesk podporu. Za malý poplatek tak získáte skutečnou jistotu, že Vaše požadavky budou vyřízeny maximálně do 8 hodin od jejich zaslání a dostanou přednost před požadavky zákazníků, kteří prioritní helpdesk podporu zřízenou nemají.

Připravili jsme pro Vás dva tarify prioritní podpory, které se liší využitým komunikačním prostředkem a rychlostí naší reakce.

Online prioritní podpora

Vlastnosti této varianty jsou:

  • Jako prostředku pro komunikaci využívá e-mail.
  • Odpověď garantujeme do 8 hodin.

Telefonická prioritní podpora

Vlastnosti této varianty jsou:

  • Jako prostředku pro komunikaci využívá telefon.
  • Odpověď garantujeme ihned, v případě vytížení pracovníků maximálně do 1 hodiny.

V případě, že jste již naším zákazníkem – uživatelem řešení TaskManager a máte zájem o zřízení prioritní podpory, kontaktujte Vašeho account managera. Ten Vám na požádání sdělí ceny a další podrobnosti k jednotlivým variantám a zajistí Vám zřízení prioritní podpory.

V případě, že máte zájem o naše řešení TaskManager a chcete si přiobjednat některou z variant prioritní podpory, informujte nás prosím o této skutečnosti při objednávání TaskManageru. Pro objednání TaskManageru využijte některý z kontaktů.