Advokátní kanceláře

Znáte to… V 8:00 jednání s klientem, v 9:30 stání u soudu, 11:00 jednání se svědky, 13:00 oběd s Vaším známým, soudním znalcem, v 15:00 další stání u soudu, v 17:00 advokátní administrativa a písemnosti, v 19:00 konečně domů. Kdo si má při takovém tempu pamatovat všechny úkoly, termíny a informace k jednotlivým případům.

Patříte-li mezi větší advokátní kanceláře, přibývají Vám další a další povinnosti. Řízení chodu kanceláře, ekonomika firmy, řízení koncipientů, vhodná propagace firmy – zajištění práce sobě i kolegům a mnoho dalšího. To aby se z toho člověk div nezbláznil.

Řešení Task Manager je zde, aby Vám do rutinních záležitostí spojených s řízením času, plánováním událostí a případně i řízením celé kanceláře vnesl maximum jednoduchosti a pořádku. Je navržen tak, aby mohl být stále s Vámi a pomáhal Vám udržet si pořádek v termínech či úkolech. Spustíte jej jak na svém stolním počítači v kanceláři, tak na svém notebooku na cestách a případně i na mobilu či PDA o přestávce soudního jednání.

Můžete se tak plně věnovat plánování své závěrečné řeči či tvorby vítězné strategie pro Vašeho klienta a běžnou denní agendu nechat na Task Managerovi. Vyzkoušejte si jeho přínos a jednoduché ovládání v naší bezplatné zkušební verzi.